Liyasmum 40 olucaz hala tık yok , kız bebekler erken gelirdi birde ne oldu 😂 valla azcık daha kalsa kreşe vericekmişim gibi hissediyorum , var mı benim gibi olan , sabredemeyen 😂🙈
Hilalohilal Liyasmum bizim de son 5 valla her an gelecek diye umutlaniyorum ama yokk😆 yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktorumuz
Sumeyye8 Liyasmum yaaa 🤭 hayırlısı ile alın kucağınıza bizde 39 a gireceğiz hiç açılma falan yok hareketli olmama rağmen sanırım bundan sonrası onların keyiflerine kaldı 🥹😂🐣
Kifayett Sumeyye8 bende iki güne 39 oluyorum ben burda iyiyim siz takılın der gibi poposunu bı oyana bı bu yana sallıyor beyefendi 😆
Liyasmum Duygudikicidkc valla bende 41 de falan gelirse napıcam diye düşünüyorum , dayanıcak gücüm kalmadı 😅
Sumeyye8 Kifayett gerçekten bende de durum aynı arada bi hatırlatıyor kendini ama gelmeye niyetli değil gibi oğlum 🤭
Liyasmum Kifayett benimkide inanılmaz hareketli , içeride nasıl yer buluyor bu kadar oynamaya anlamıyorum 😂🤷♀️
Eminecak Liyasmum evet ya biz mi çok sabirsiz davraniyoruz anlamadim 😂 dünyanın ne kadar kötü bir yer oldugunu dogmadan ogrendilerse belki ondan da gelmek istemiyorlardir
Liyasmum 3bebe ayy 3. Mü allahım ben daha bir taneyi nasıl çıkarıcam diye düşünüyorum 😂 allah bağışlasın valla 2 çocukla daha zor
3bebe Liyasmum benim biri 16 biri 12 yaşında 😂 iki erkekti eşim çok istedi kız olur dedi ama bu da erkek 🤭 Zaman cok hızlı ve su gibi kıymetini bilin dolu dolu değerlendirin sonra büyüyorlar ve hersey geçiyo yanınızda bile özlüyorsunuz çünkü birer genç kız ve delikanlı olup kendi hayatlarını yaşıyorlar 🥹
Haticelisa Liyasmum yarın 40 oluyorum 🥲 0 açılma iki gündür hurma squat hak getire 🤣 ama gelesi yok gibi.. dr çarşamba perşembeye kadar beklersin en fazla yoksa suniyle başlatırız dedi.. suniye kalmamak için tum sulaleye yasin dağıtıyorum inşaAllah kendi sancımla açılma olurda gelir haftaya kalmadan 😢🥹🥹🥹
Liyasmum Haticelisa benim bebeğin kafası aşağıda , kanala yerleşmiş iyice , rahimde yumuşama , 2 cm açıklık var , kaç gündür merdiven çıkıp iniyorum , hurma , yürüyüş , squat ama gelmeyince gelmiyor , açıklığa falan bakmıyor çocuk , keyfi ne zaman isterse 😂😂
Haticelisa Liyasmum aynen oyle canım inşaAllah sağlıkla gelsinlerde biz bekleyelım napalım 😁 inş yakın zamanda bizde doğurduk diye post açarız 😁🤲🏻
glsmsny Liyasmum bende aynı durumdayım sızın gıbı. 3 gün önce nişan geldı. 2 cm açıklık var. Skuat yapıyorum hurma yıyorum ama henüz sancı, su gelmesi vs. yok. Beklıyoruz öyle inşallah gelır bır an önce☺️39+1 iz.
Liyasmum 3bebe ayy allah bağışlasın , kocaman olmuşlar , bu zamanları iyi değerlendirmek lazım , hemen büyüyorlar 🥰