Cnslrsln yoooook baştada belirttim ben 3 ay önce bebeğimi kaybettim 4. Aya girecektik etrafımda isteyip senelerce uğraşan tanıdıklarım var Rabbime bu nankörlüğü asla yapmak istemem sağlıkla ve hayırla gelsin zaten hiç çocugum yok ben kız annesine erkek annesinde olmak isterim elbet ama şu an sadece anne olmak istiyorum cinsiyet asla mesele değil ama üst üste o kadar kişi dediki bgun 🤣🤣Dedim acaba tıbben bişi olabilirmi yoksa heryer hurafe dolu malesef geçen hamileliğimde postta okudum aman çilek yedim dedim çilek izi var salatalık yedim kaşıdım orda salatalık izi var kafayı yiyrcektim insan etkileniyorda gerek yok aslında ama işte