hayallliiim Benim ilk gebeliğin de de sol taraftaydı kızım oldu şu an ikinci gebeliğim halen daha sol tarafta Hissedyrm bu sefer oğlum olacak üç gün önce cinsiyetini öğrendim bu yapı ve bünye meselesi bence sağ sol ilişkisi ya da belirtileri aynı farklı olmasıyla bir alakası yok.