Kızlar benim 3 ay önce bir kaybım oldu tekrar hamileyim Allah’a şükür cinsiyeti asla önemli değil sağlıkla gelsin hayırlı evlat olsun daha ilk zaten ama bgun kesen gözüktü şükürler olsun doktorum sağda dedi arkadaşlar da sağda olunca erkek dedi🤣🤣🤣Merak ettim ya aslı varmı ahahahaha herkes tıp bitirmiş ya