babysare hangi il acaba bende dün bi acilde yaşadım sorun düşük yaptım diye koştum gittim burayı niye meşgul ediyorsun kapının önünde kalabalık var görmüyor musun sen acil bi hasta değilsin diye azarladı 😱 neyse geçte hızlıca bakalım falan diye lütufta bulunuyor birde ona baktırmadan başka Hastaneye gittim parça kalmış kürtaj olmam gerekti eve göndermediler bile bu şekilde gidemezsin diye hastane değil mesele mesele insan olabilmek gerçekten sanırsın bunları orada zorla tutuyorlar mesleğini seven insan böyle olmaz ya