ikkrk91 kalaba olsa bide anlıcam 2,3 kişi anca vardı sırada inan ki ya. Bilerek hafta içinin ortasını bekledim kalabalık olmasın diye normalde pazartesi gitmem gerekti o gün yoğun olur diye gitmedim, Bebeğin hareketleri de dün gece değişince bi panikle gittim zaten son 19 günüm sonuna gelmişim bu kadar emek vermişim el mahkum özele gittim içim rahat etmezdi yoksa asla