babysare bildiğim kadarıyla son haftalarda sık gitmek gerektiği için gebe izlem diye bi oda var oraya gidiyorsun oranın randevusu da hastane içindeki kadın doğum katındaki sekreterden alınıyor. Ama erken gitmek gerekiyor 8de çünkü çok kişi olduğu için hemen doluyor. Yani Sancaktepe eğitim araştırmada böyle oluyor siz hangi hastaneye gidiyorsunuz bilmiyorum ama bence bi bakın derim