Ela7400 peki ben bu yükü sadece doktorlar çekiyor mu dedim. Yazdıklarımdan böyle bir anlam mı çıkıyor? Öğretmenim ve 10 tane suriyeli öğrencim var. O 10 öğrenci sırtımda yük resmen. Sınıf mevcudu artıyor. Kendi öğrencilerime ayırmam gereken zamanı yeri geliyor Suriyelilere ayırmak zorunda kalıyorum. 50 öğrenci az mı? 10 taneyi çıkar 40 bile çok fazla ideali 25 olması gerekirken. Şimdi veli bana gelipte Suriyeli çocuklarla ilgilenme bizim çocuklarla daha çok ilgilen diyemez. Disiplin sorunu ayrı bir mevzu. Sağlık, eğitim, ulaşım, barınma…Mülteciler her anlamda devletin sırtına yük bindiriyorlar. Devlet okulu kalabalık olunca ne yapıyor orta kesim? Özele yolluyor. Özel hastaneye gidiyor. Kim ister ki bu durumu. Avrupa’da özel okul kavramı diye bir şey yok. Hepimiz olması gereken iş gücünün çok üstünde çalışıyoruz kuş kadar maaş için. Bu ülkeyi yönetenler suçlu. Sağlık çalışanları ya da diğer meslek grupları değil.