fulyaablaoluyor her hafta gitmem lazım benim. Bu zamana kadar zaten hep randevüyle gittim 36.haftadan sonra doktor kendi çağırıyo kendi kafamıza göre gitmiyoruz bu durumdan haberin var mı?peki bu haftalarda suyumuz azalmaya başlıyo risk olabilir, sancılarımız kasılmalarımız oluyo nst giriyoruz bundan haberin var mı? Zaten milletin önüne geçmiyoruz doktor fiş veriyo öncelik randevülü hastanın ben geçen hafta sandalyde 4 saat bekledim bundan haberin var mı? Ben de bu zamana gelene kadar benim gibi randevüsüz gelenleri bekledim hani gebeyiz can taşıyoruz ya böyle şeyleri anlayışla karşılamamız lazım ki kaldı ki kimsenin hakkını tecavüz etmiyoruz. Randevülüler bitiyor biz giriyoruz!