Edanurkeskin h_s_1411 ne güzel bir haber öyle bende sağlık ocağina gittim idrarda kum dediler üroloji doktoruna gittim ultrasyona gün verdi bende gebelik düşünüyordum ama kum çıktı
Gns-gur Esrakeskinn1 kas agrıları nasıldı benimde suan bacaklarıma kollarıma vuran agrı belim omuzlarım sanki korona olmuşuz
_nur42 Benimde gaz sancım var sürekli 3 gündür ve kasıklarım değişik bir şekilde sanki biri dokunuyor gibi his yani kalp gibi atıyor bende düşünüyorum çocuk inşallah rabbim verir 2 çocuğum pıhtılaşmam olduğu icon 5 . Aylarında vefat ettiler rabbim bana da tekrar sağlıklı bir şekilde anne olmayı nasip etsin isteyen herkese
Hilalgnn _nur42 Kan sulandırıcı kullanmanı tavsıye ederim. Benım arkdasımda 2 dusuk yaptı pıhtılasmadan ötürü doktor kontrolunde kan sulandırıcı kullandıktıkdan sonra 2 tane evlat sahibi oldu Allah isteyen herkese nasip etsin
Humannrle Benimde şuan adetime 5gun var 2 gündür adet olacakmışım gibi sancim var ve tek belirti bu inşallah hamileyimdir 🤲🤲
Iremozates bende adet duzensizligi olmustu, 15 gun sonra tekrar adet oldum, bu esnada sırtım cok agrımıstı covid oldum sanıyordum, cok sık idrara cıkmaya basladım, gogus hassasiyeti, mide bulantısı, ani şeker tansiyon düşmesi.ilk zamanlar baya zordu:)
MeyraEylulBallisi Esrakeskinn1 adet olacakmışım gibi hissediyodum ama olmuyodum ve aşşırı bel ağrım oluyodu. Bide çok fazla baş dönmesi yaşıyorum.
arenkus Esrakeskinn1 bel ve kadın ağrısı adetten dört gün önce. Vücudunuzu tanıtırsanız anlıyorsunuz bir gariplik olduğunu 🙈
Sydsnl Çok açık pembe akıntı oldu adet başlangıcı sandım devamı gelmedi yerleşme kanamasıymış 🥲❤️ farklı bi belirtim olmadı.
Glnrsmsk Sydsnl bende aynısını yaşadım adet oluyorum sandım ama hamileymişim. Bende kasık ağrısı ve yemeklerden tiksinme şeklinde başladı şuan aşırı akıntım ve çok şişkinliğim var genel olarak herkes aynı şeyleri yaşıyormuş anlaşılan