kubraselcuk Esrakeskinn1 göğüs hassasiyeti, kasık batması ve gaz sancısı idi maalesef kimyasalmış ama…
h_s_1411 Esrakeskinn1 Karnım ağrıyordu doktor kum döküyormuşsun dedi röntgene gönderecektim ama gebeliğin pozitif çıkmış dedi çok duygulanmıştım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ♥️♥️
Ozgee96 Esrakeskinn1 akıntına bak beyaz sümuksu bir akıntı hemen bulanti tiksinti arama cunku ben 7 haftalığım yeni yeni oluyor bende ama ben akıntımdan anladım ve takip ettim sonra gögüslerimde ve karnımda şislik oldu
ilkheyecanim96 kubraselcuk korunmayın bende kimyasaldan hemen sonra kaldım 10.günde, size de nasip olsun inşallah
nur-nurr38 Esrakeskinn1 benimde kasığımda batmalar oluyor bide durduk yere acıkmaya başladım daha 1 haftam var adetime de sizde de durduk yere acıkma var mı 🥰
Eldgrn Esrakeskinn1 bende akıntı beyaz vardı 4 5 gündür ama dün beynir parçası süt kesiği gibi oldu yarın doktora gidince belirticem onu da mantar muhtemelen
Esrakeskinn1 nur-nurr38 aa bendeki belirtilerin aynisi bende surekli acıkıyorum kasiklrimda batma var
Edanurkeskin h_s_1411 ne güzel bir haber öyle bende sağlık ocağina gittim idrarda kum dediler üroloji doktoruna gittim ultrasyona gün verdi bende gebelik düşünüyordum ama kum çıktı
nur-nurr38 Esrakeskinn1 evet bu ikisi var başkada bişeyim yok suanlik inşallah iyi haberler gelir bu ay 🥰😇
Esrakeskinn1 Benim 2-3 gun suren gaz sancılarım oldu ve iştahım açıldı son 1 haftada 1 kilo aldım ve nedensiz bir sekilde de kas agrilarim var
Gns-gur Esrakeskinn1 kas agrıları nasıldı benimde suan bacaklarıma kollarıma vuran agrı belim omuzlarım sanki korona olmuşuz
Ozgee96 Esrakeskinn1 olmuyor hemen zaten canım adetine 3 gün kala erken gebelik testi al ben öyle görmüstum
Eldgrn Esrakeskinn1 gazın verdiği bir şişkinlik vardı şimdi Allah’tan indi biraz da o 2 3 gün hele akşamları haraket edemiyordum sancidan cikartamiyordum da onun şişkinliği davul gibi etmişti karnımı