Eldgrn folbiol sadece reçete edilebildiği ve piyasadaki en düşük fiyattaki folik asit olduğu için aile hekimleri filan onu aldırıyor. Ama içerdiği yüksek dozdan dolayı herkeste aynı etkiyi göstermese de yan etki yapabiliyor bebeğin gelişiminde. Ama bazı özel gebelerde hastalarda özellikle kullanılıyor mesela folat değeriniz çok düşüktür. Ya da vücudunuz folik asiti emmiyordur o zaman yüksek doz kullandırtırlar. Benim doktorumda folbiolu önermedi hep 400 mg olanlarından kullandım. Yani bence siz doktorunuza danışın öyle kullanmaya devam edin ya da farklı ilaca geçin riske atmaya gerek yok bence