Sltneldk oy maşallah rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin ben daha gitmedim muhtemelen geç döllenme 40 kusur daha azı yada daha fazlası zamanda bir adet olurum düzensiz uygulama üzerinden 1 günü çok çok silik çizgi olunca kan verdim 5.67 çıktı 9 Haziran adet olarak gösteriyordu 2 gün sonra 8.79
2 gün sonra 16.2 çıktı dünde vericektim grev varmış veremedim artık yarına gidince musayene kan bir arada cikicak inşallah guzeller haberler alırım yarın son adete göre 6+5 olarak ama muhtemelen son adet tarihini düzenler bebeğin gelişimine göre tabi inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler önemli olan o da öyle işte iyi düşün iyi olsun derler ya o hesap benim ki de