Kızlar ben doktora daha gidemedim yarın gideceğim folbiol folik asit kullanıyorum 3 gündür bir zararı olur mu kendi kafama göre kullaniyorum doktora gidene kadar internette yarım kullanılması ağır olduğu falan yazıyor da ondan sormak istedim size ama yine de hamilelerin kullandığı da yazıyor