Neden insanları yanlış yönlendirip korkutuyorsunuz anlamıyorum
Bende devlet hastanesinde çalışıyorum ve orada normal doğum yapacağım inşallah
Ebelerin çalışan harici diğer tüm gebelere de nasıl özverili davrandığını her konu da yardımcı olduğunu biliyorum
Hangi devirde yaşıyorsunuz ? Ve neden insanları yanlış yönlendirmeye çalışarak devlet kurumunda çalışan insanları kötülüyorsunuz ? Gayette herkes görevini özverili ve güzel yapıyor içiniz rahat olsun