Canım tabi sağlığın için cok kılo almak iyi bısey degıl hamılelıkte ama bende ılk hamileliğim de 30 kilo aldım , oğlum 4 kiloya yakın doğdu . Sonradan fazlasıyla verdim kıloları . Veremezsin diye bısey yok . Yedıklerıne dıkkat edınce cokta güzel gıdıyo kılolar . Bu sadece hamılelıkle alakalı degıl her zaman böyle . Kafana takıp da hamılelıgin son zamanlarını kendıne zehır etme . Evladın saglıkla kucagına gelsın kılo dedıgın alınır verılır . Yeterki sen vermek ıste 🌸