Minikanne17 busracnr hiç moral bozmaya gerek yok canım çocukla uğraşırken zaten gidiyor. Kilo dediğin nedir ki dikkat edersin yavaş ve sağlıklı verirsin. Önemli olan bebiş ve senin mutlu olman🥰
ozegeli Benim ablamda 35 kg almıştı ona da doktor yememesini diyet yapmasını özellikle hazır gıda tüketmemesini söylemişti:/
ATACEREN busracnr şuanda çok iyi diyetisyenler var hemde emzirirken uyguladıkları programla sutunuzun kaliteside artıyor böyle düşünebilirsiniz
Neseeli busracnr 36 haftalık hamileyim 8 kilo aldım 2 kilo daha anca alırım galiba.. Hiç düşünme bence bir can geliyor dünyaya ve Doğumdan sonra zaten verilir kilo canım .
kirmizisaclibayan_ Hilalohilal ben diyetisyen eşliğinde zayıfladım. Hiçbir şey yemedim denilebilir . Çok sıkı bir diyetti.