busracnr İlk gebeliğimde tam 20 kg aldım. Sıfır çaba ile çok kısa sürede 15 kilosu gitti. Şimdi tekrar bebek bekliyorum biraz daha yüksek kilo ile başladım hamileliğe, yine aynı şekilde aldım. Biraz genetik bu durum. Ben de dikkat ettim , az yedim vs ama eğer yapın müsaitse alıyorsun malesef. Ben de zaman zaman çok takıyorum , bu kilolar normal değil diye. Ama hiç veremeyeceğim diye düşünmedim. Gerçekten verildiğini gördüm. Emzirme günlük 500 kalori üstü yaktırıyor. Bu çok ciddi bir rakam. Eğer süt olsun diye çok kalorili beslenmezsen, çok kolay gideceğini göreceksin. Süt yapan şeyler su ve yeşillik. Ben kalan kilolarım için diyetisyenle devam ettim 40 günde 10 kg verdim bir de üstüne. Başlangıç kilomun çok altına düştüm. Normalde 40 günde bu kilo verilmez fakat emzirme büyük katkı sağlıyor. Hiç üzülmeyin , stres yapmayın. Elbette dikkat etmekte fayda var. Ama buna rağmen alıyorsanız üzülmeyin. Gidecek hepsi, vereceğiz ☺️