bebek- ben ne desem boş aferin diyecek halim yok. Sadece gebeyken ve emzirirken sigara içtiğini bildiğim annelerde 3 yaşından sonra gördüğüm hastalıkları yazacağım inşallah gören herkese feyz olur. Ağır astım, sara nöbetleri, kalpte ritm bozukluğu, otizm ve asperger sendromu. Bu arada bebeği öğrenene kadar ben de bi pakete yakın içiyordum belki de bu hasta bebekleri bildiğim için hemen bıraktım.