RabiaKaratas [silindi] senin vermeye çalıştığın korkuyu vicdani endişeyi de hiç bir doktor vermiyo emin ol
Berilimnur RabiaKaratas yorumlarınızı okudum da nerdeyse sigara içmek çok faydalı yazacaksınız..yorum yapan kişi bebeğinizin iyiliğini düşünüp tüm dünyada genel geçer olan bir bilgiyi hatırlatmış size neden tepki veriyorsunuz ki? Hamileyken sigara içilir mi Allah aşkına..zararları zaten uzun vadede ortaya çıkıyor Allah korusun..neyin savunmasını yapıyorsunuz hala
elifinilki27 bebek- Bende çok az içmeye çalışıyorum hamileyken de canım çok çekiyordu ama içmiyordum belli lohusa döneminde yaşadıklarımdan sonrasında olanlardan dolayı aşırı stres üzüntü yaşadım kendimi sigaraya attım
elifinilki27 bebek- Evet emziriyorum en fazla 5 tane içiyorum kendime limit koydum bazen yarısında atıyorum peki siz?
bebek- elifinilki27 valla ben 3 gün oldu dogum yapalı 3 4 taneyi geçmedim o da emzirdikten sonra içiyorum 1 saat 1.5 saat emzirmemeye çalışıyorum ama valla bilmiyorum ya ilk dogumumda daha bilinçsizdim içiyordum emziriyordum ama bunda yapamıyorum
elifinilki27 bebek- En azından ağız sütünü falan içseydi beben içmemeye çalışsan bir süre çok iyi olur
Aybukedg Ben de içiyordum. Sigarayı bıraktım 6 saat sonra hamile olduğumu öğrendim. Bir daha da içmedim. Doktorum bana sen 1 sigara içersin bebek 5 sigara içer dedi arkadaşlar. Bırakamıyorsanız bile lütfen azaltın.
bebek- elifinilki27 keşke bugün kontrolumüz vardı bebek kilo vermiş sarılıgıda çıktı morelim çok bozuk
Peperonni Gebelikte** sigara kullanımı, bebeğin karbon monoksite maruz kalmasına sebep olur ve bu da, bebeğin oksijen ve besin teminini kısıtlar. Nikotine maruz kalma, bebeğin kalp atış hızının artmasına ve fetüs solunum hareketlerinin azalmasına sebep olur.
bebek- elifinilki27 aradılar 11 çıkmış endişelenecek bişe yok dedi çok şükür ama yinede çok azaltmam lazım doktora dedim sigara sütü çok etkiler mi tabiki çok fazla etkiler dedi
bebek- elifinilki27 birde dedim emzirdikten sonra içiyorm 1.5 saat bekliyorum etkiler mi tabiki hemde çok fazla etkiler
elifinilki27 bebek- Of ya tüh bugün 2 tane içtim sadece Allahım sağ sağlim bebişlerimizi büyütmeyi nasip etsin inşallah