bebek- Emzirirken kullanmadım sigara ki hamilelik öncesi günde 2 paket sigara içen biriydim. Bebek doğduktan sonra bence insan içmek istemiyor ben eşimin sigara kokusundan bile rahatsız oluyordum. Tercih meselesi kimsenin kararına karışamam.Bebekle ilgilenmekten sigara çok aklıma gelmemişti benim. Emzirme dönemi bitince başlamıştım sigaraya