Semaaa321 Satiyeak ya benim eşimde beğenmedi ilkten ama emin ol işleyince yavaş yavaş beynine ikna oluyorlar ada diye tutturan eşim şuan inci olur diyo şok oluyorum daha dün olmaz diyodu bugün tamam diyo 😁
Semaaa321 [silindi] Asya daha güzel bence iyki onu koymuşsunuz ömrüde ismi kadar güzel olsun inşallah meleğin 😇🤍🥰
Semaaa321 [silindi] bugün sordum hiç tepki vermedi 32 yi bekliyim dediğin gbi ben soruyorum eşimde dalga geçiyor napiyosun diye 🤣
Semaaa321 denizdalgasi1 evet ya ada ya çok alıştık o isme napcam bilmiyorum inci ada da güzel geliyor kulağa ikisi Ay insanın kafası hepten karışıyor 😁
denizdalgasi1 Semaaa321 ikisi isimde kısa zorlukta yaşamaz soyadınız uzun değilse gayet hoş geliyor 🥰
hulya_6363 Semaaa321 Asel ismini koymanızı çok önermiyorum son 1 yılda tanıdığım duyduğum hangi Asel isimli çocuk varsa hep hasta maalesef :( inci ismi harika bence inci olmalı