Semaaa321 Ayse_35 bende tek ada istiyordum hatta 1 haftaya kadar kesin kararliydim ama işte şüphe düştü aklıma kapı süsü bile sadece ada diye yaptiriyodum bianda işte dedim acaba incimi olsa kibar çıkıyor bide ağızdan 😇
Ayse_35 Semaaa321 iki isimde güzel Ada veya İnci . Ada ismi bana daha evrensel gibi geliyor, yurtdışında okursa söylemi rahat. Hayırlısı olsun , içinize hangisi siniyorsa o isim olsun👍
Semaaa321 Zynpry elif abimin kızının ismi ondan pek istemiyorum 😊 inci yi baya kişi beğenmiş o olcak sanirsam 😇