[silindi] Semaaa321 ben asya ve Asel de kararsız kalıp doğuma 1 buçuk ay kala asya ismini seçtim biraz Asel ismi çoğaldı çevremde 🤗
Semaaa321 Ozge11 yaaa öylemi ben arkadaşımdan ilk defa duymuştum herkes inci diyor büyük ihtimalle o olcak bu gidişle 😊
[silindi] Semaaa321 ne kadarlıksiniz bilmiyorum ben 32 haftalıgim şu an biz karnımda kendisine sorduk kendi karar verdi 🤣 hatta emin olmak için tekrar asya mi kızım dedi eşim iki tekme atıp onaylattik 🤣 yoksa ben isim bulamadim kimlikte isimsiz kalacaktı 🤣
[silindi] Semaaa321 farklı isim arıyorsanız elizan da var benim ilk düşündüğüm isimlerden uzaktan duyulan ezan sesi demek anlami
Semaaa321 [silindi] vala benim aklıma da gelmiyo değil aslında ama yeni yeni net teklemeler atıyor aklımda aslından bi denemek 24 . Haftama girdim yeni 🤣🥰
[silindi] Semaaa321 az konulan bilinmeyen bı isim benim kesin kararımdi da sonra başka başka isimler hoşuma gitti en son Asya da karar verdik 😁
Semaaa321 [silindi] bugün sordum hiç tepki vermedi 32 yi bekliyim dediğin gbi ben soruyorum eşimde dalga geçiyor napiyosun diye 🤣
Semaaa321 [silindi] Asya daha güzel bence iyki onu koymuşsunuz ömrüde ismi kadar güzel olsun inşallah meleğin 😇🤍🥰
Satiyeak Semaaa321 ahhh inci üzümlü kekim. Kizim olursa hep inci koymak istemistim. Esimde begenmiyor o ismi.😥 Sen koy ama
Semaaa321 Satiyeak ya benim eşimde beğenmedi ilkten ama emin ol işleyince yavaş yavaş beynine ikna oluyorlar ada diye tutturan eşim şuan inci olur diyo şok oluyorum daha dün olmaz diyodu bugün tamam diyo 😁