Semaaa321 Kızlar geçen sormuştum size ada isminin yanına ne uyar diye. Asel ada da karar kıldım ama şimdide inci ismi takıldı aklıma ikiside çok içime sindi sizce hangisi guzel ya nekadar zormuş karar vermek 😞
Semaaa321 Biranneo asel ada güzel dedi herkes bide anlamı güzel diye düşündüm ama inci sonra takildi aklıma 😊
Ozge11 Asel ismine dur denmeli artık 😄 öğretmenim sınıflar asel ile dolmaya başladı bir sınıfta 3-4 asel istisnasız 3-4 Ecrin
Semaaa321 Ozge11 yaaa öylemi ben arkadaşımdan ilk defa duymuştum herkes inci diyor büyük ihtimalle o olcak bu gidişle 😊