Fatma-onal tayin olduk daha iki hafta önce taşındım hiç kimse de yardım etmedi 31 haftalığım bu arada komple önceki evi kendim topladım geldiğim yeni evde de eşimle yerleştirdik birinden genel olarak yardım beklemekten hoşlanmam kendi işimi kendim halletmeyi severim sonuçta hasta değilim hamileyim çok şükür bi riskim yok riskli olunur o başka