lilya-pn Bende 19 haftalık hamile iken taşındık. Eşim çalışıyordu herseyi ben yaptım. Evi ben temizledim, eşyaları ben yerleştirdim. yavaş yavaş yaptım. Sağlıklı dinç bir hamilelik geçirdim.
Fatma-onal lilya-pn bizde çok şükür risksiz bir hamilelik geçiriyoruz ama insanın içinde can olunca acaba mı demeden duramıyor ne güzel atlatmışsınız 🥲
Kubra2110 Mrvnehir daha Van a geçmedim oturduğum evi bi toparlayıp temizledim ama zordu nasipse Van da bi yardımcı bulmaya çalışıcam çok zor oluyor cidden
Appayipyip Fatma-onal yapmanızı asla tavsiye etmiyorum zaten ben şanslıydım şükür bebeğe bir şey olmadı ama gerçekten olabilirdi de
Nisa1710 Fatma-onal bende taşıdım evi sen gibi duramıyordum ama o kadar çok yorulmuştum ki vajinamda kemikler batıyordu zaten kalça ağrısını hiç söylemiyorum
Fatma-onal Nisa1710 bende ayak ağrısı çok oluyor diğer türlü sıkıntı yok neyse ki dün taşıdık yerleşicez inşallah bugun 🙏
Ceycey22 Fatma-onal ay valla benim daha 1 haftam var doğal gazın gelmesini bekliyoruz 😢 sen kurtulmuşsun darısı bana
Fatma-onal Ceycey22 ben dün taşıdım bugun yerleşicek bugünden sonra kurtuluyorum 🥲 sarısı sana inşallah
Zezeeeyyldrm Fatma-onal bende 5 buçuk aylıkken taşındım eşimden başka hiç kimsem yoktu yaptım sadece ağır kaldırmadı ve kendinizi çok yormamak şartıyla yapabilirsiniz yerleştirme olsun her şey olsun
Fatma-onal Zezeeeyyldrm bende bundan yanayım ama elimi bir şeye sürdüğüm an eşimle annem bağırarak yanıma koşuyor hani normal bir şey bile yaptırmak istemiyorlar erken doğar diye korkutmuşlar kendilerini
199090 Fatma-onal 26 haftalık hamileyim 3 gün önce taşındım ailem uzakta olduğu için kimse gelmedi kolileri vs tek başıma yavaş yavaş toparladım sonra taşımacılar taşıdı 2 tane de kadın tuttuk onlar temizledi mutfağı yardımcı olan bayanlarla yerleştirdim ama dolabımı vs hep tek başıma yaptım baya zorladım ayaklarım vs çok ağrıdı ama çok şükür sıkıntısız bir şekilde bitirdim bu arada belimde de 3 tane fıtık var
Merve201119 Fatma-onal bende önümüzdeki ay taşıyacağım 20 haftalik filan olucam mecbur yapicam ağır işler yapmama kaydı ile
eslemsi Fatma-onal bence hic yapma ama haftamada bagli tabi bende 37 haftada tasidim hicbirsey yapmama ragmen gece sancilandim sabahinda da suyum bosaldi erken dogurdum
Fatma-onal eslemsi işte annemlerde bunlardan korkuyor 26+4 haftalığım Allah korusun bir şey olur erken gelir diyorlar dün gece de göğsümden süt geldi iyice korktular
minikturtam1 Fatma-onal bizde su an 4 aylik olduk. Kayinvalidemlerle yasıyoruz. Nasip olursa 7. Aylikken faln kiraya çıkcaz. Simdiden gözüm korkmuyor degil.