Fatma-onal gerçekten çok şanslısınız en azından yaardım edeniniz var, ben de şu an ev toparlıyorum başka bir şehre taşınıcaz bir haftaya Allah nasip ederse. Annemler uzakta ve birçok sebepten ötürü gelemiyorlar maalesef. Eşimle ben işten geldiğimizde yavaş yavaş topluyoruz, yorgun olduğumuz için her şeye de yetişemiypruz. Bir de gidip haftaya orada yerleştirmek var, daralıyorum düşündükçe