Bizde karstayız memurz burda 3 yıl oldu geleli sneye yani 10 ay sonra zaten gideceğiz ilk geldiğimizde 6 sene idi burası düştü komtratımızı 6 yılık yapmıştık . Neyse simdi gelmiş evi satıcam paraya ihtiyacım var diyor ev sahibi bende gebeyim demiştim zaten ona neyse avukat arkadaşıma sordum evi satsa bile yeni gelen kişi evi eski yapılan kontratı ile almak zorunda dedi içim rahatladı 10 ay için evden şu halimle cıkwcağım yok çünkü mahkemeye bile verse boş cıkar dedi anlayacağınız onlar uğraşsın dedik eşimle geçen de beni arıyor isterseniz evi siz alın diyor yok dedim gideceğimiz sehirden alıcaz biz evimizi gerek yok bunların karşılarında aptal var sanki rabbim görmüyor sanki içim cok rahat açıkçası kontratı dolmayan cıkmasın .