busey_42 benim tipime bakıp normal doğurursun sen demişti 🙈 kilo da almadım tüm hayatım boyunca hep zayıf uzunum, bebek aldığı kadar değişti kilom şimdilik normal doğum sözde tabii, 37. Haftada çatına bakıcam sonra düşünücez dedi şimdi 31+3 ten gidiyorum. Her şey normal bakalım hayırlısı