_prenses_annesi Melake Oluyor. Ama yatarken bel altına. Yastık. Falan koyun yoksa uykuda uyutmuyor yataktanda kaldırmıyor. Mesela uyurken falan hep yastıktan destek alın. Benım doktorum öyle demıştı cunku
Melake _prenses_annesi evet bacak arama da koyuyorum ama insan ister istemez korkuyor normal mi değil mi bi türlü çözemiyorum
_prenses_annesi mrcmrc1903 Yastık koyun bel altına. Falan birde eşiniz. Ufak ufak. Msj yapsın cok ıyı gelicek cunku. Bnde aynı durumları yaşıyorum
benimmdunyamm busey_42 sanmıyorum bence daha erken 30+4 benimde artık şu günler geçse de dogursak hayırlisiyla