busey_42 Bu haftada sizlere doğumun nasil olacağını ve doğum tarihini söyledi mi acaba yoksa daha erken mi bunun için.
Fundatercuman busey_42 Benimki başından beri zorunlu sezaryandı zaten bel fıtıklarımdan dolayı. O yüzden hiç konuşmadık ama tarih henuz verilmedi. Normalde biraz daha geç veriliyor tarih diye biliyorum daha erken tarih için
_prenses_annesi busey_42 konuyla alakasız ama kızlar sizde durumlar nedir bel agrınız karın altı. Kasık agrınız oluyormu
Busssx busey_42 haftaya randevum var şuan 30+3 planlı sezeryan istiyorum bunu doktoruma bu hafta belirteceğim bakalım nasıl karşılayacak 😅
AyMeh94 _prenses_annesi evet ya canim.benimde durumum oyle.dun az kalsin agridan oluyodum.boyle bakiyorumki durumlar ayni haftaya gore.insallah saga salim kucagimiza almayi nasib etsin Allah
Mysaa busey_42 ben zorunlu sezaryan normali konuştuk ama anlattı biraz bida uğraşmak istemedim gün olarakda doktorum değiştireceğim için konuşmadık özel muaynesi olan biyere gidiyordum hastaneye döneceğim 😊
acemianneinci _prenses_annesi Bende 31. Haftadayım çok fazla ağrım oldu hem gece hemde sabah normal mi sizce böyle olması kasıklarıma ağrılar girdi 2-3 kere şuan geçti
Melake _prenses_annesi hem belim hem kasığım hemde sırtım ağrıyor yalancı sancı mı diye düşünüyorum ama uzun sürüyor vurup geçmiyor sizde de oluyor mu
_prenses_annesi AyMeh94 Amin canım. Son 2 gündür çok şiddetli oluyor bel agrım. Afedersınız. Lavaboya. Gıttıgımde kalkamıyorum
21-minigim Aydogdu2 bende 33+ 4 geceleri sancım oluyo dinlediğimde ve ayaklarımı yukarı doğru diktigimde iyi geliyo elimden geldigince bu yalancı sancılarda kendimi normal dogum gibi kasmamaya dikkat ediyorum
eyuphaneylul1422 Mrb kızlar 5 dk yol yuruyeyım ıkı tarrafımdanda karnım kasıklarım cekılıyor sanki cok fena dura dura yuruyorum benım gıbı olan var mı ya
Guncem eyuphaneylul1422 bugün bunun için post açtım ama yazan olmadı. Aynı durumdayım. AVM ye gittik ikinci mağazada o kasık çekilmesi ağrısından kalakaldım. Tekerlekli sandalyeyle tamamladım alışverişi :(((
43serife eyuphaneylul1422 benim de alt karnım acıyor düşecek gibi oluyor hem yavaş yürüyorum kısa mesafeleri hemde 6 aydır hiç uzun mesafe çarşı pazar yürümedim bu yüzden bide çok tuvaletim geliyor diye
AyMeh94 _prenses_annesi Allah yardimcimiz olsun hepimizin.evet ya ben yatiyorum kalkamiyorum.kaldikdada ayagimi yere basamiyorum agridan.oturuyorum,kalkanda aci cekiyorum.kaynanam diyoki bana yardim ediyimi.kendimi,hasta insan gibi his ediyorum ya(
Beyzasssss busey_42 29+6 da gitmiştim suyum fazla ve ben minyon bebiş biraz kilolu olduğu için sezeryan olabilir dedi doktorum. normal için yediklerime dikkat ediyprum. 30+6 yım şuanda haftaya tekrar gideceğim☺️
BabyyBoy busey_42 Doğum şekli son ana kadar değişebilir demişti doktorum Bende o yüzden kendime şartlamak istemiyorum Zaten iyice ağırlaştım :) Kasık ve bel ağrılarda arttı