Sehrbnon12 cheryyy46 ayyy cok güzel gecen haftada ben agladım ikizlerimin cinsiyetlerini ögrendim bende Rabbim gönlüme göre verdi cok şükür 🙏
cheryyy46 Sehrbnon12 Evet kuzum çok şükür gönlümdeki oldu🙏 seninde gönlündeki olmuş canım benim Allah sağlıkla kavuştursun bebislerine🥰
Sehrbnon12 cheryyy46 evet canım ilk gebelik benim bi kızım bi oğlum olucak insallah Rabbim saglıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin ♥️🙏
Ummu_gulsevinc cheryyy46 ben de çok istiyordum 3 kızım var oğlumda olsun istedim ama karnımdaki de kız Allah sağlıkla dünyaya getirmemizi nasip etsin inşallah 🤲
Gul-18 cheryyy46 çok sevindim canim hayirlisi ile kucağına al ins Bende 2 kızdan sonra oğluma hamileyim 21 haftaligim Rabbım evlatlarımızın ömrünü hahirli eylesin
haklisinesracim cheryyy46 kız neden agliyorsun erkek de evlat yani hayırlısı neyse o olsun hakkımızda
ramonun_annesi cheryyy46 bende şuan 15 net öğrenmek için iki hafta daha bekleyecegim mecbur sabırsızlanıyorum ama napim sağlıklı olması önemli ama insan merak ediyor yani ☺️
cheryyy46 ramonun_annesi Ayy gecemz de geçmez o zaman 🤣 inşallah hayırlısı ile gönlündekini nasip eder rabbim🙏 tahmin falan yapmadımi doktorun
Benimennembirmelek Bende bugün öğrendim kız olmasını çok istiyodum Allah’ım nasip etti çok şükür 🥺🥺🥰🥰
haklisinesracim cheryyy46 aa ben emojileri üzüntüye yordum kendim ilk erkek olduğunu öğrendiğimde bir miktar üzülmüştüm de cahillikle 😂
Sumeyyeabdi cheryyy46 ya cok gzuel bende 3 H afta sonra gideceğim 17 oluyorum inşallah bende öğrenirim gittiğimde bayramda cinsiyet oartisi yaparım annemlerde öğrenirsem eğer 🥰
ramonun_annesi cheryyy46 hiç ultrasona vermedi bile iki hafta önce girmişsin şuan bakamam bebeğe zarar verir dedi çok saçma ya ısrar ettim gene yok başından saldı