Gmz_Srgn cheryyy46 biz de dün öğrendik oğlumuz olacakmış 💙Allah hepimizin evlatlarını sağlıkla büyütebilmeyi nasip etsin 🤲💐
cheryyy46 Brrk04 Evet bende oldu kızlarda hiç bir belirti olmadı mesela bunda hafif bulantı yaşadım ve zor geciyor hamileligim kasık ağrıları bel ağrıları yaşadım bilmiyorum tabiki herkeste farklı olabilir bu durumlar
Saraselo63 Brrk04 gebeliklerin farklıysa yani her türlü farklı oluyor öyle cinsiyet değişik oluyor benim de iki kızım var şimdi oğluşuma hamileyim kızlarım ve oğlumun hamileliğinin arasında dağlar kadar fark var
cheryyy46 Egemen22 Çok teşekkür ederim canım 😭 bende çok duygulandım ağladım hatta😭 Allah bu duyguyu isteyen herkese yaşatsın 🙏
Egemen22 cheryyy46 ahh ne hisetigini cok iyi anliyorum, rabbim guzel gonlune gore versin dogumum.yakin benimde birbirimizi duamizdan eksik etmeyelim💕💕💕🤲🤲
cheryyy46 Egemen22 Yaa canım benim Allahim sağlıcakla ve kolaylıkla bebegini kucağına almayı nasip etsin dualarımda olacaksin🥰🙏
Egemen22 cheryyy46 Amin canim rabbim cocuklarini bagislasin bende oglum.olucagini ogrendigimde cok mutlu oldum ,cok degisik anlatilmaz duygular yasanir derler ya oyle iste🥰 erkek cocuk riskli gecer gebeligi dikat et canim rabbim kavustursun ogluna saglikla🤲🤲
hayallliiim cheryyy46 ya bana ay gün yıl dogum tarihiniz birde son adet tarihi hamile kaldınız ayı yazarmsnız
ramonun_annesi cheryyy46 kaç haftalıksiniz acaba hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲🥰
cheryyy46 Egemen22 Ayy kuzum güzel dileklerin için çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni gerçekten öyle çok sağol inşallah 🙏
ramonun_annesi cheryyy46 bende şuan 15 net öğrenmek için iki hafta daha bekleyecegim mecbur sabırsızlanıyorum ama napim sağlıklı olması önemli ama insan merak ediyor yani ☺️