Saliha_Srcn9 cheryyy46 Aynıları bende de oluştu hepsi ama benim kızım olucak Allah nasip ederse bence her kişinin kendi vücuduyla alakalı bi durum sağlıcakla kucağımıza aldırsın Rabbim inşallah 🤲🏻😊
Saraselo63 Brrk04 gebeliklerin farklıysa yani her türlü farklı oluyor öyle cinsiyet değişik oluyor benim de iki kızım var şimdi oğluşuma hamileyim kızlarım ve oğlumun hamileliğinin arasında dağlar kadar fark var
Brrk04 Saraselo63 ya bnm kızımda bulantım daha çoktu bunda hafif kızımda kasık ağrım bunda ise bel ağrım var 7 haftalığız henüz
Dozem cheryyy46 ne güzel bi mutluluk hayırlı olsun size ilk kız gibi mi demişlerdi ben mi karıştırıyorum
Hemsire_61 Canselyaren bu nasil bir cümle yaa. İnsan her iki meyveyide tatmak istiyor bundan doğal ne olabilir ki??
ramonun_annesi cheryyy46 hiç ultrasona vermedi bile iki hafta önce girmişsin şuan bakamam bebeğe zarar verir dedi çok saçma ya ısrar ettim gene yok başından saldı
Saraselo63 Brrk04 yani benim kendi tahminlerim yaşadıklarım ve çevremdekilerin de aynı şekilde kızda kaşık ağrısı çektik erkek te de bel ağrısı çekiyorum 😊rabbim gönlüne göre versin inşallah
cheryyy46 Dozem 13. Hafta da erkeğe benziyor dedi 14 haftada başka doktor kıza benzetti evet doğru hatirliyorsunuz🤭 çok teşekkür ederim🥰
Elifmomm cheryyy46 öncelikle hayırlı olsun sağ salim kavusalim evlatlarımıza Kıza benzeten drun ozeldemiydi devlet Hastanesi’nde mi
haklisinesracim cheryyy46 aa ben emojileri üzüntüye yordum kendim ilk erkek olduğunu öğrendiğimde bir miktar üzülmüştüm de cahillikle 😂
Hemsire_61 edis22 ne kadar cahilce bir yorum. 3 kiziniz olsa 1 erkek istemeyeceginize yemin edebilir misiniZ?
edis22 cheryyy46 sizin gibi cahil geri kafalilar varken hic bisey duzelmez. Rabbim cahilleri eksik etsin 🤲🏻.