AyFa1608 2022Mom2022 evet canım inşallah katlanmıştır sonu hayırlı olur inşallah bana da dua eder misin hamilelerin duası kabul olur derler inşallah benimde vardır 😔 benim beta değerim yazmıyor aksi gibi ya kaç olduğunu göremiyorum <5 yazıyordu adetime 3_4gün var inşallah olmam da çıkar 😅😅
2022Mom2022 AyFa1608 ben doktorda öğrendikten sonra e nabızda iki gün sonra gösterdi değeri ,kontrol et bugün yarın orayada düşer ,etmezmiyim kimlerle yazışsam ediyorum allahım kucaklarımızı sağlıklı güzel ahlaklı bebişlerle hatta ikizlerle doldursun 🥹
Mihrimahvuslat Damlacaa ilk resimde bende gördüm hayalet çizgi gibi diğerlerinden emin olamadım ama ilk resimde ben varım diyor minik☺️
RonyaArin Rabiakltk5 canm benm Allah bidaha yasatmasn bende 4 yıl a yakındır evliyim bende 3 tane kaybim var şuan bidaha hamileyim Allah sana da nasip etsin inşallah. Allah kucagimjzj boş birakmasn
AyFa1608 2022Mom2022 yok canım sonuç çıktı ama referans değer 5 üstü diyor benim sonuç <5 yani 5 den küçük görünüyor ama kaç olduğu yazmıyor
2022Mom2022 AyFa1608 şehir hastanesinin resmî web sitesinden labaratuar sonuçlarını tıklayıp öğrenebilirsin
bhrey Rabiakltk5 canım ben görüm 3. de de hayır lı olsun ama regline 10 gün kala cok erken benımde 8 gün var elimde kaset test varyapsam mı acaba
AyFa1608 Rabiakltk5 hakkında hayırlısı olsun canım inşallah beklentim boşa çıkmaz kan sonucun çıkınca mutlaka yaz bizede 🤲
Hayal_Annesi Rabiakltk5 canım benim de aynıydı ve de çıktı 4. Ayın içindeyim şu an umarım seninde vardır dua ediyorum senin için