AyFa1608 betam ilk 4.3 tü doktor olabilirde olmayabilirde dedi ertesi gün tekrar verdim 4,77çıktı biraz kaç gün vermedim pazartesi en son 9.3 çıktı yarın tekrar vericem yarın daha net olucak benimki yani hamilelik var görünüyor betaya göre ama önemli olan iki katı artması mesela yarın iki Katınında üstü çıkması gerek pazartesi 9.1 çünkü katlaması sağlıklı diye biliyorum