Rabiakltk5 hakkında hayırlısı olsun canım benim üzülme zaten adetine de baya var bebiş varsa bile çok erken bende sen gibi erkenden yaptım silik çıktı ertesi gün beta negatifti adetime 3 gün var ama hala umudum var çünkü belirtilerim hala var o yüzden adet olana kadar umudunu kaybetme Rabbim neylerse güzel eyler 🙂