Kaderdlgn bende 10 yıl okusam her tıp kitabına 200-300 lira versem yıllarca, 36 saat nöbetler tutsam k. Bakmayın ama babamın hayrına değil. Eminim sizde öyle. Tabi ki paranın da derdinde olacaklar. Niye yıllarını heba etti o zaman ? Öylesine işte… can kurtarsın ama az maaş alsın ve yetinmesi beklensin , gelen dövsün giden sövsün. Kimse çocugunu bunun için okutmuyor