SbhtYlmz evet maaş ve ŞİDDET. Büyük cehalet. Yıllar öncesinde büyüklerimiz anlatıyor doktorların karşısında saygıdan veya korkudan konuşamazmışsın bile. O zaman şiddet yoktu çünkü eski zamanlarda dr lar gaddarmış. Şimdi de tam tersi öyle düşünün. Acilde bir gün sıra beklerken şuna denk gelmiştim. Ambulansla kalp masajı yapılan kanamalı hasta getiriyolar. Acilde ki dr canlandırma odasına geçiyor ve diger tüm personel geçiyor tabi ki ortada yaşam savaşı var. Bi koşturma bi hengame. Bi tane kadın da kolu agrıdıgı ama muayene için bekledigi için kavga çıkarmıştı… şahsen bu bencillikte bi toplumda saglıkçı olmak istemezdim sorunlar bu tarz şeyler sadece para değil bence. Siz sadece para olarak gördüğünüz için başka bi şey düşünemiyosunuz