Bi de sadece onlar maaş alıyomuş gibi davranılıyo . Arkadaşlar dünyada herkes para karşılıgı meslegini icra ediyor. Para için çalışıyor insanlar bilmem farkında mısınız. Sizde almayın para mesela. Pazarcı domates satsın ama milletin durumu yok diye bedava versin hepsini. Otobüs yolcugu yapın ama şoför sizi 15 saat hayrına götürsün. Ki böyle de davranıyosunuz zaten. Tek iş karşılıgı maaş alan saglıkçılarmış gibi