glsm55 demek ki çünkü doktor hiç ağrin yok mu senin diye şaşırmıştı bana, çok teşekkür ederimm. Dün 22+5 tim muayeneye gittim ameliyat sonrası 45mm dendi de dün doktor mm olarak birşey söylemedi durum iyi dedi 1 ay sonra gel dedi ama dün akşam ben çok ağrı sancı ve kasılma yaşadım çok korktum birşey oluyor diye sonra geçti ama doğum falan olsa geçmezdi sanırım 😕