leona98 benimki 17. Haftada 45 mm çıkmıştı, 19’da 37 mm çıktı.
Şimdi 21 olduk pazartesi tekrar kontrol var bakalım ne kadar çıkacak.
Sanırım 25 mm üzeri normal diyorlar ama kafama takıldı 2 hafta arayla 45’ten 37’ye düşmesi.
Rahim yapım kalp şeklinde, bir de arada septum var ,bu yüzden bebek tek tarafta büyüyor rahme tam yerleşemiyor, kanamalı riskli gebelik geçiriyorum herşey tedirgin eder oldu. 😬