glsm55 tup bebegin normal gebelikle farkı yok ama malesef doktorlar olcmuyor alttan olmasa bile karından ölçüm hamileligin 30. Haftasına 32 ye kdr muhakkak aylık kontrolde ölçülmesi gerekir ister normal isyer tedavi gebeliği doktorlarımız çok rahat bunu yapmıyor rahim agzi yetmezliğinden okdr bebek kaybeden kişiler varki sırf bilmedikleri ve ölçüm olmadığı icin 2. 3 gebelikte ancak serklaj yaoiyorlar bu da yanlış bir davranış ne olursa olsun her gebelikte biz demeden o ölçüm yapılmak zorunda hiç bir arkadaşıma yapılmamış sağlıkla dogurdular bu demk oluyorki eğer bisy olsa bilmeyecklerdi Allh korumuş çünkü malesef belirti vermeyen ağrı sızı kasılma olmayan bir durum bu yetmezlik