myangelson leona98 yani kaç mm soylemedi ama herşey iyi bir sıkıntı yok 1 ay sonra gel dedi sanırım normal aralıklarda yoksa söylerdi
leona98 Cennetim066 benim olcumumun kac oldugunu soylemedim ki nerden biliyorsuniz? Sizi uzmek ne kelime. Niye uzmek isteyeyim? 1 aydir yatiyorum . Sosyel hayatim hic bir seyim yok. Iyice arastirdim ve benim haftamda boyle olunca aniden kisalip bebegini salanlar oldugunu iyice ogrendim. Insallah sizinde saglikli dogar.
Cennetim066 leona98 35 cikti demişsiniz ya ondan dedim 35 çok normal yanlış anladınız kafanıza takip üzülmeyin diye diyorum. Bn 7 aydır yatiyorum 28 haftalik tup bebeğim 29 mm cikiyor
leona98 Cennetim066 bizim gibi anneleri daha fazla uzmeyin demenize uzuldum. Oyle bir sey istemem cunki Ben de ayni sekilde stres icindeyim. Insallah hepimizin bebegi saglikla gelsin amin
fatma24--- leona98 ben ikizlere gebeyim..başta 45 mm, sonra hep 40mmde kaldı. Sonra takii 34.haftaya geldiğimde 33mm e düştü.artok doğum yaklaştıkça kısalırmış..şimdi 35+2 hagtalığım 1.5 cm açıklık varmış..yatıyorum sürekli gittiği yere kadar dedi..
glsm55 leona98 alt sinir 25 mm diye biliyorum ben sizin olcumleriniz gayet normal gibi birde gunden gune kalinlasmis bunun icin ozel bir sey yaptiniz mi ? Yiyecek yada bi taktik vs ? Benim durumum.gercekten ciddi suan merak ediyorum
Anne88 leona98 rahim ağzı nasıl ölçülüyor canm ben şuan 25+4 un yarın kontrolum var bende çok merak ediyorum sorcam tabi de ne i in gerek duyuyorlar bilmiyorum ilk hamileliğim
leona98 Anne88 normal kontrolde doktorum hep olcermis, sizinkide belki olcuyordur. Eskiden normalmis 27.haftada 32 mm cikinca kendisi gordu. Benim de daha ince hic bilgim yoktu
_bugle_m123 glsm55 ben ilk defa duydum rahim ağzı ölçümünü sizmi söylüyorsunuz doktora yoksa doktor kendi soyleyecekmi ileriki zamanda çok merak ediyorum
_bugle_m123 leona98 benim rahim ağzı uzunluğu hiç söylenmedi 34+5 haftaligim normalde kaç haftalık söylerler aceba
Cennetim066 glsm55 doktorlar kayıp erken dogum vs olmadığı sürece ölçüm yapmıyor bnce çok yanlış ağrım olmadığı halde kısa cikti ağrı ile alakası yok söyledim diye olctu benimki