MirayveAnnesi22 Ben ilk defa yaptırdım şekerli içeceği içmeden önce verdiğim kan 93 çıktı doktor diğerlerine bakmadan direk endokrin önerdi gitmedim henüz 🥲☹️ Yüksek mi değil mi anlamıyorum normal mi
mlssrn MirayveAnnesi22 açlık şekerinizi ölçtüler o içeçeği içirmeden sınır 95 zaten sizinki biraz yüksek çıkmış..Yüksek çıkanlara bide yükleme yapmamak için ölçüm yapılıyor o yüzden size yapmalarına gerek kalmamış
sedakeskin Umutunannesi92 evet onlar iyi olsun da Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
2bebetoluanne sedakeskin evet canım olmaz mı var tabi ki ölçüm, diyet ve insülin kullanıyorum 😊👌🏻 senin değerlerin kaç acaba ?
sedakeskin mlssrn bi düzelme var mı peki değerlerde kaçamaklar yapabiliyor musunuz yoksa diyete devam mı ediyorsunuz
Kuzucugunannesi sedakeskin bnmde evde ölçüm cihazim var dr bana 3 gun olc dedi not al bana ilet yarın iletecem bakalm ne diyecrk kan tahlilide yaptim bnde gebe olmadan önce sınırdaydı vardi ama ilk hamileligimde yoktu covid oldum sonra cıktı bu
Mrv58 sedakeskin aminn cnm . Ben doğum yaptım doğum yaptıgim gece geçti şeker feln darısı sana inşallah bebegimede de bı sknti olmadı şükür bn her öğün yoğurt yedim herşeyle benim yiyecek olarak yükselme fazla olmuyordu stres yapınca oluyordu stresten uzak dur
sedakeskin Mrv58 ben çok fazla taktım kafama aralık ayında hamile kaldım ocaktan beri yüksekmiş şekerim farkedilmemiş insülin filan diyince korktum biraz panikledim ama başladık şimdi diyetle de düşmüyor çünkü düşük doz başladı
Mrv58 Nebis kontrolleri yapıldı evet şekerini de olctuler sağlıklı çok şükür bı sıkıntı çıkmadı . Doğumdan önce bana iri bebek olur feln şekerin varmış dediler de onları çok önemsemeyin benm bebegim 3100 doğdu normaldi yani
sedakeskin 2bebetoluanne benim diyet yaptığım halde açlık 106-116-120 bu civarda toklukta 160 157 bazen 180 insülin başladılar ne yesem yarıyor 3 -4 kase yoğurt yiyorum halbuki günde düşmüyor
Kuzucugunannesi sedakeskin bnmde 115 155 100 sadece iki defa 90 ve 96 cıktı onun haricinde yuksek bakalm nolcak
2bebetoluanne sedakeskin evet yüksek malesef canım insülin ile nasıl şekerin ? Kaç vuruyorsun insülini ?
Mrv58 sedakeskin aynı bende de öyle olmuştu cnm düşük dozla başladık çünkü diyet yapınca düşüyordu fazla yiyince normalin üstünde çıkıyordu değerler o yüzden başladık. Adı ne insülin novarapid mi levemir mi
Kuzucugunannesi sedakeskin valahi olabilir canm bnm bn evde ölçüm cihazmla olcum yaptim dr yolladm yuksek diyetisyenr git dedi listr yapsn dedi bakalm
sedakeskin Umutunannesi92 açlık şekeri insülin vurulduktan sonra mı ölçülüyor ölçüme devam etmemi söylediler de
Umutunannesi92 sedakeskin canım şöyle ben mesela bugün akşam onda vurulcam insülini yarın sabah uyanınca kahvaltıdan önce ölçüm yapacağım not alacağım sana doktorun insülini ne zaman vur dedi kaç doz dedi ?
Saheser Şekeri düşük çıkan var mı aranızda ben de açlık şekerine baktırdım 64 çıktı alt sınırın da altında doktora gösteremedim hala bi sıkıntı yaratır mı