Umutunannesi92 sedakeskin canım şöyle ben mesela bugün akşam onda vurulcam insülini yarın sabah uyanınca kahvaltıdan önce ölçüm yapacağım not alacağım sana doktorun insülini ne zaman vur dedi kaç doz dedi ?
sedakeskin Umutunannesi92 bana doktor 3 ana öğünde de aç karnına vuracaksın dedi bi tane de saat 22.00 da var her yemekten önce vurulup yemek yiceksin dedi vurulup öyle mi ölçüm alacağım acaba
2bebetoluanne sedakeskin evet yüksek malesef canım insülin ile nasıl şekerin ? Kaç vuruyorsun insülini ?
Umutunannesi92 sedakeskin Allah Allah dört.doz insulin demiş o zaman doktorunuz , değerleriniz o kadar yüksek mi
Mrv58 sedakeskin kaç gün oldu başlayalı insuline bir kaç gün öyle yüksek cikiyr ama düzene girer gitmezsende doktor kontrole gel demiştir söylersin ona göre yükseltir birden yüksek vermemiştir çok düşürebilir diye
Mrv58 sedakeskin aynı bende de öyle olmuştu cnm düşük dozla başladık çünkü diyet yapınca düşüyordu fazla yiyince normalin üstünde çıkıyordu değerler o yüzden başladık. Adı ne insülin novarapid mi levemir mi
Twinmommm Ya bende 25+5 ikiz gebeyim salı günü yaptırdım sağlık ocağında şeker yüklemesi 75 gr ile yapıldı. Açlık 96 1. Saat 202 ikicisi 170 çıkmış. Acaba bana da diyet mi verir doktor yoksa direk insülin mi başlar bilemedim 😕😭
Asmin_1034 Twinmommm sonuçlar yakın benimkine üç gün diyetle takip edildi günde 5 kere ölçtüm sonuçlar 1.saatte 140 ın altındaydı doktorum diyetle devam et dedi insülin vermedi.
DidemDnnz Denyboon canım Dr kullan diyorsa kullan zor bir şey değil, Allah korusun çocuğunda geri dönülmez hasarlara sebep olma
Umutunannesi92 sedakeskin canım ogunlerinden şöyle bir saat sonra filan yarım saatlik yürüyüşe çık çok etkiliyor gerçekten tokluk değerini 🤗