sedakeskin canım ben açıkçası yemiyorum çünkü istediğim şeyler cidden kontrol edilemez mesela hamburger menü hem beyaz ekmek hem patates hem soslar bunu insülin kontrol altına alamaz bide içim rahat etmiyor o yüzden yemiyorum zaten 3 ara 3 ana öğün yapınca sürekli midene birşeyler giriyor kontrol etmek daha kolay oluyor çünkü açken sağa sola saldırıyor insan 🙈