Yorumlara bak ya. Ülkede herkes birbirinin ayağını kaydırma, birbirine çamur atma peşinde. Adama 10 dakikada iki hasta bakacaksın diyolar. İsyan etmekte haksız mı? Ne insanca muamele görüyolar ne de hak ettikleri maaşı alıyolar. O kadar dirsek çürüt, derecelerle okul kazan, 6 yılını ver, bi sürü sınavlardan geç, aldığın maaş milletim gözüne batsın .ha bu arada öyle haber kanallarında gördüğünüz saçma rakamları da almıyo kimse. Adamlar tabiki hakkını arayacak. Sendika greve gidiyosa greve de gidecek. Yurtdışına gidip defolun falan diye kimse kimseyi de kovamaz ayrıca! Noldu? Suriyeliler çatır çatır kadrolu olmaya başladı. Hadi gidin de Suriyeli doktora derdinizi anlatın madem! Herkes insanca yaşamayı hak ediyor. Kendinize gelin az. Cahiliyeden beter oldu ülke ya!