Biz insanın kötü olduğu döneme denk geldik. İnsanlar kötü acımasız. Doktor öğretmen polis değil… Düşünüyorum evet kendi açımdan haksız buluyorum niye işim görülmüyo çünkü. Ama onlar adına empati kurduğumda aynı şeyi hissetmiyorum. Adamlar pandemi de 7/24 çalıştılar. Biz akşamına alkışlayıp sabahına yüzlerine tükürdük. Tek istedikleri adalet. Biz adaleti istemiyoz herşeye boyun eğiyoruz diye onlar yapmak zorundalr mı ? Hayır! İnsanların haklarını savunmaları kadar doğal bişey olamaz. Onlar da en son bu şekilde savunabiliyolar, buna zorlanıyorlar çünkü. Bir millet-hükümet olarak doktorumuza polisimize öğretmenimize sahip çıkmayı bilmiyoruz ki. Çok özür diliyorum torpille sağa sola gelen ya da a yı b yi bilmeyen insanları el üstünde tutuyoruz ancak. Onlar ne derse ne isterse sonuna kadar savunuyoruz. Ama bizim iyiliğimiz isteyen kendi hakkını savunan insanları hemen vatan haini ilan ediyoruz hemen hor görüyoruz. Vallahi yazıklar olsun bizim gibi millete. Herşey müstehak bize…